Indien je een Opslagbakkie huurt welke de gehele huurperiode voor de deur blijft staan en op je eigen oprit of in je eigen tuin laat plaatsen, dan is er geen vergunning nodig. Heb je die mogelijkheid niet en moet hij op openbare parkeerplaats komen, dan is in 80% van alle gemeentes geen vergunning nodig mits deze binnen een parkeervak staat en binnen 4 weken weer is verwijderd. Uiteraard adviseren wij om dit te informeren bij jouw gemeente! Onze opslagcontainers passen uitstekend in een parkeervak! Jazeker! Ondervind je een probleem of ben je je sleutels kwijt? Je kunt ons altijd bereiken. Ons algemeen telefoonnummer (085-0606811) is weliswaar van 09:00 tot 18:00 bereikbaar, maar voor en na deze tijden en zelfs op zondag, is er een voicemailbox beschikbaar. Spreek deze in met naam, telefoonnummer en jouw container nummer, dan zorgen wij ervoor dat je zo snel mogelijk wordt teruggebeld. Nee, wij hebben 1 formaat container. Dit zijn de 300x220x220 cm. De interne afmetingen zijn 284Lx200Bx200H. Indien de je een groter formaat wenst, kan je uiteraard een extra container bestellen. Vaak zit hier ook een staffelkorting op. Indien je een Opslagbakkie online bestelt, dan kan je kiezen uit voorruit betalen of betalen per IDEAL. De lopende huurfacturen in de huurperiode ontvang je rond iedere 21ste van elke maand. Deze dient voor de eerste van de nieuwe maand bij ons op de rekening binnen te zijn. Als je bent voorbereid en hulp hebt, dan is het laden van een Opslagbakkie zo gepiept. De chauffeur wacht max 90 minuten per Opslagbakkie. Uiteraard bij het Opslagbakkie welke de gehele huurperiode voor de deur blijft staan, kun je op je gemak laden en lossen 🙂 Bestel ruim van te voren jouw Opslagbakkie(s). Wegens de explosieve huizenmarkt in combinatie met verbouwingen is het enorm druk. Het kan daarom zijn dat gewenste bezorgdata niet meer beschikbaar is. Hoe eerder je reserveert hoe sneller wij kunnen schakelen. Op dit moment adviseren wij minimaal 3 weken voor de gewenste leverdatum te reserveren. Mocht het voorkomen dat toch een gewenste datum vol is, dan proberen we een alternatieve datum met je te overleggen. Opslagbakkie heeft een veilig opslagcenter. Hier is 24/7 camera beveiliging en wordt er gebruikt gemaakt van een geavanceerd alarmsysteem welke aan de meldkamer is gekoppeld. Tevens is elk Opslagbakkie met een gecertificeerd slot afgesloten, waar alleen jij de sleutels van bezit.Vergeet dus niet de sleutels mee te nemen als je tussentijds bij je spullen wilt 🙂 In de webshop, waar je een Opslagbakkie kunt bestellen staat wat er gemiddeld in een Opslagbakkie past. Indien je hier niet uitkomt of twijfelt, dan kan je contact met ons opnemen en berekenen wij hoeveel ruimte je nodig hebt. Dat kan! Je kan bij ons al vanaf 1 week huren. Handig voor bijvoorbeeld een kleine overbrugging van een woning of een nieuwe vloer die gelegd gaat worden. Heb je een Opslagbakkie in ons opslagcenter staan dan kunnen wij altijd eerder je Opslagbakkie(s) terug brengen. Ook al heb je getekend voor een minimale huurperiode, wij brengen jouw Opslagbakkie(s) retour indien de minimale huurperiode nog niet is verstreken. Wel dien je de huurperiode nog te betalen welke eventueel nog niet is verstreken. Uiteraard ontvang je dan de eind factuur. Heb je een Opslagbakkie voor jouw deur staan, dan kan je altijd een verzoek doen om hem eerder te laten ophalen. Echter crediteren wij dit niet. Dit omdat wij bij jouw boeking ervan uitgaan dat jouw Opslagbakkie niet eerder beschikbaar is dan je hebt aangegeven en dus niet eerder kunnen verhuren. Tevens moet het eerder ophalen plan technisch en economisch verantwoord voor ons zijn. Wij zullen het Opslagbakkie alleen eerdere ophalen als een chauffeur leeg langsrijdt. Bij het bestellen van jouw Opslagbakkie(s) welke de hele huurperiode voor de deur staat, kan je tot maximaal 8 weken afrekenen. Indien je het Opslagbakkie langer dan 8 weken wenst te huren, betaal je na 8 weken 25 euro per week extra voor. Voor 2 Opslagbakkies betaal je na 8 weken 40 euro per week extra. Indien je minder dan 8 weken hebt geboekt dan kost het naderhand verlengen 50 euro per week per Opslagbakkie extra. LET OP: Zorg ervoor dat je minimaal 3 dagen voor de ophaaldatum verlengd. Dit kan je alleen per email doorgeven. Ben je later dan de minimale 3 dagen? Dan is verlengen niet meer mogelijk. Dat klinkt streng, maar is helaas anders voor onze transport planning en voorraadbeheer niet te behappen 🙂 Bij het Opslagbakkie welke in ons opslagcenter staat opgeslagen is dat geen probleem. Indien de minimale huurperiode is verstreken blijft je contract ten alle tijden per 7 dagen opzegbaar. Je kan zo lang blijven als je wilt. Wij leveren jouw Opslagbakkie pas weer terug als je daar zelf opdracht voor hebt gegeven. Geen probleem, Indien je erachter komt dat het aantal bestelde Opslagbakkies niet voldoende is, dan proberen wij direct nog een extra Opslagbakkie te regelen. LET OP: Het is geen zekerheid dat wij ook daadwerkelijk op dezelfde dag een Opslagbakkie kunnen regelen. Dit alles heeft te maken met planning, transport en beschikbaarheid. Bestel liever een Opslagbakkie te veel dan te weinig, dan zit je altijd goed 🙂 Dat kan! Indien je een postbus huurt bij Opslagbakkie.nl dan kan dat per maand. Je krijgt dan een postbus toegewezen in onze vestiging in Lelystad. Ook is het mogelijk voor bedrijven je als vestigingsadres te laten inschrijven bij de KVK. Dat kan! Wij bezorgen door heel Nederland opslagcontainers welke wij voor de deur kunnen plaatsen. Voor het Opslagbakkie welke tussentijds in ons opslagcenter worden opgeslagen ben je niet verplicht om meerdere Opslagbakkies in 1 dag te vullen. De Opslagbakkies welke de gehele huurperiode bij jouw voor de deur blijven staan worden wel in 1 keer geleverd. Jazeker. Zet in de bestelnotitie dat je je spullen zelf wilt komen brengen. Dan zorgen wij dat jouw Opslagbakkie(s) klaar staat, zodat jij bij ons je opslagcontainer kan vullen. Ja, je kunt tussentijds bij uw spullen. Indien je Opslagbakkie(s) in ons opslagcenter staat opgeslagen, dien je 48 uur van te voren contact met ons op te nemen. Wij zetten jouw Opslagbakkie(s) klaar. Bij een vaste opslagcontainer voor de deur, kan je natuurlijk ten alle tijden bij je spullen. Dat is vervelend! Gelukkig zijn onze support medewerkers van 09:00 tot 18:00 uur bereikbaar via de live chat welke rechtsonder op onze website "oproepbaar" is. De klantenservice medewerker kan al jouw vragen beantwoorden. Is de chat even niet beschikbaar? Stuur dan een email naar info@opslagbakkie.nl en wij beantwoorden deze z.s.m. of neem telefonisch contact op : 085 06 06 811 Ja, je dient aanwezig te zijn zodra wij het Opslagbakkie komen brengen. Je kunt aan de chauffeur aangeven waar het Opslagbakkie neergezet kan worden. Tevens dient de huurovereenkomst ondertekend te worden welke de chauffeur bij zich heeft. Nee, je hoeft niet langs te komen om het contract te tekenen. Zodra je een of meerdere Opslagbakkie's online hebt besteld en betaald, dan gaat je akkoord met de algemene voorwaarden. Het contract neemt onze chauffeur mee bij het afleveren van jouw Opslagbakkie(s). Deze dien je in tweevoud te ondertekenen en één exemplaar ontvang je van de chauffeur. Dit bespaart wederom een hoop tijd. Uiteraard! Bij het bezorgen van het Opslagbakkie neemt de chauffeur de factuur "hardkopie" mee. Indien je verlengd of je een Opslagbakkie in ons opslagcenter hebt staan, dan ontvang je de facturen per email. Heb je geen factuur ontvangen? Kijk voor de zekerheid even in je spam/ongewenste map in je mailbox. Wij leveren jouw Opslagbakkie van maandag tot en met zaterdag. Voor zaterdagen wordt een toeslag berekent van 18,10 euro per Opslagbakkie. Onze chauffeurs nemen circa 30 minuten voor aankomst telefonisch contact op. Absoluut! Ons opslagcenter is verwarmd en geconditioneerd. Dit betekent dat de luchtvochtigheid onder de 55% wordt gehouden. Bij 65% is schimmelvorming een bedreiging en dit kunnen wij ons uiteraard niet permitteren. Door ons geconditioneerd opslagcenter zijn jouw antieke meubels, boeken, matrassen en kostbare audio/videoapparatuur in de beste condities opgeslagen! Indien je een Opslagbakkie welke de gehele huurperiode voor jouw deur wenst te huren, dan is deze uiteraard niet verwarmd. Veel klanten plaatsen bij vorst of mist een kacheltje, of wikkelen alle meubels in met verhuisdekens. Dit beschermd je meubels tegen eventuele condens. Verder zijn de Opslagbakkies "ademend" en ventilerend. Dit betekent, indien je bij regen de deur van jouw Opslagbakkie open hebt staan en het eventueel inregent, dan kan het vocht bij gesloten deuren alsnog uit de container. Dit in tegenstelling tot een zeecontainer, hier kan het vocht niet uit, gaat het broeden en heb je kans op schimmelvorming. Zodra u op de knop "doorgaan met afrekenen" klikt, komt u in een nieuw scherm waar alle klantgegevens gevraagd worden. Tevens kunt u daar de bezorgdatum kiezen doormiddel van een kalender in het veld: Startdatum/bezorgdatum Bij het Opslagbakkie in de opslag betaal je de huurperiode 1 week tot 3 maanden in 1 keer. Je ontvangt dus de eerste 3 maanden geen factuur. Eerder je spullen terug brengen dan 3 maanden is uiteraard mogelijk, echter ontvang je geen geld retour. Indien je toch langer wenst te huren dan 3 maanden, ontvang je na 3 maanden, maandelijks de factuur. Omdat je een Opslagbakkie maar 1 keer thuis hoeft in te laden en na de huurperiode ook weer 1x hoeft uit te laden. Dit bespaart vele handelingen en is daardoor beter voor je kostbare spullen. Het meerdere malen in en uitladen bij self storage (van busje op karren, en van karren in de unit) zorgt voor een verhoogde kans op beschadigen. Self storage wordt voordeliger als je tot 3 meter hoog stapelt. Dit is in de praktijk nauwelijks te doen en ook hierbij is de kans op beschadiging het grootst. Je moet namelijk boven je macht tillen. Je hebt bij het opslaan van je spullen meer aan vloeroppervlakte dan aan hoogte. De opslagunits bij een self storage bedrijf zijn 3 meter hoog. Het bovenste gedeelte in deze opslagunits wordt niet tot nauwelijks gebruikt aangezien inboedel zich niet gemakkelijk laat stapelen tot 3 meter hoogte. Wij hanteren een opzegtermijn van 7 dagen mits anders is overeengekomen. In een Opslagbakkie mag je de volgende goederen NIET opslaan: Nee, aangezien er niet altijd voldoende ruimte voor de deur is, bezorgen wij opslagcontainer voor opslagcontainer. Het product Opslagbakkie voor de deur is inclusief transportkosten door geheel Nederland. Er zijn geen bijkomende kosten! Bij de producten Opslagbakkie in de opslag (mobiele opslag) kunnen transport of leveringskosten naderhand worden berekent. Wanneer betaal ik eventuele transportkosten? Je betaald geen transportkosten indien: Dus kortom: Uiteraard staan alle voorwaarden in onze algemene voorwaarden Om je inboedel verzekerd op te slaan heb je zelf de verantwoordelijkheid om je spullen te verzekeren via een all-riskgoederenverzekering. Deze staat vaak in jouw huidige inboedel verzekeringspolis. De verzekeraar noemt dit een ander risico-adres. De spullen zijn dus niet via ons verzekerd. Dit omdat wij de waarde van jouw spullen niet weten en hier dus geen dekkende verzekering voor kunnen aanbieden. Bovendien zijn wij niet bevoegd om financiële en verzekeringsproducten te verkopen. Je bent dus zelf verantwoordelijk om aan jouw inboedelverzekeraar door te geven dat een deel / of je gehele inboedel bij ons of voor de deur staat opgeslagen. Je verzekeraar koppelt een ander risico-adres aan je polis. Neem hierover contact op met je verzekeraar of tussenpersoon.
Let er op, dat wij alleen op verharde ondergrond de Opslagbakkies plaatsen welke met een kleine vrachtauto toegankelijk is.
Wij bezorgen bak voor bak, wat resulteert dat je ook gespreide leveringen kunt krijgen. Heb je bijvoorbeeld 3 Opslagbakkies nodig, dan kun je in de bestelnotitie verschillende voorkeursdata kan aangeven. Bijvoorbeeld op maandag 2 Opslagbakkies en op woensdag 1 Opslagbakkie. Uiteraard moet dit wel in onze planning passen. De Opslagbakkies welke in ons opslagcenter worden opgeslagen, nemen wij direct na het laden weer mee om verzekeringstechnische redenen.
Je kunt de opzegging alleen per email of schriftelijk aan ons doorgeven.
Om de veiligheid te waarborgen, zullen wij bij het ontvangen van de opzegging contact opnemen ter verificatie en de datum en tijd van levering met je bespreken.
LET OP: Het betekent niet zo, indien je opzegt, er ook binnen 7 dagen plaats is om het Opslagbakkie te retourneren, dit gaat altijd in overleg, aan verwachte data kunnen geen rechten worden ontleend!
De chauffeur brengt eerst het eerste Opslagbakkie en haalt vervolgens de tweede op. Zodra de chauffeur de tweede aflevert
neemt hij de eerste weer mee.
De website geeft alleen aan wat de prijs is voor de huur van de Opslagbakkie(s).
Bezorgen binnen Flevoland is GRATIS, mits het een weekendlevering betreft.
Bezorgen en retourneren buiten Flevoland, 1,50 euro per gereden kilometer vanaf onze vestiging in Lelystad (enkele reis).
Heb ik een vergunning nodig?
Hebben jullie een storingsdienst?
Hebben jullie ook andere formaten containers?
Hoe kan ik betalen?
Hoe lang duurt het laden van een Opslagbakkie?
Hoe lang moet ik van te voren bestellen?
Hoe veilig staan mijn spullen opgeslagen?
Hoeveel Opslagbakkies heb ik nodig?
Ik heb maar voor een korte periode opslagruimte nodig
Ik heb mijn Opslagbakkie korter nodig dan verwacht
Ik heb mijn Opslagbakkie langer nodig dan verwacht
Ik heb toch meer ruimte nodig dan ik dacht
Ik wil een postbus huren
Ik wil een vaste opslagcontainer voor de deur
Kan ik de Opslagbakkies ook verspreid geleverd krijgen?
Kan ik ook zelf mijn spullen brengen?
Kan ik tussentijds bij mijn spullen?
Mijn vraag staat er niet bij
Moet ik aanwezig zijn als Opslagbakkie wordt geleverd?
Moet ik langs komen om het contract te tekenen?
Ontvang ik een factuur?
Op welke tijden en dagen komen jullie Opslagbakkie bezorgen?
Staan mijn spullen verwarmd en vochtvrij?
Waar kan ik de bezorgdatum invoeren?
Waarom is het huren vanaf 1 week tot 3 maanden duurder?
Waarom is Opslagbakkie de beste Opslag oplossing?
Waarom Opslagbakkie.nl?
Waarom past er meer in een opslagbakkie?
Wat is het opzegtermijn van Opslagbakkie?
Wat mag ik niet opslaan?
Worden alle Opslagbakkies in 1 keer bezorgt?
Zijn al jullie prijzen inclusief transportkosten?
Zijn mijn spullen verzekerd?